Seizoenafsluiting met barbecue Steeds Verder 2025
Zoals gebruikelijk willen we ook dit seizoen weer afsluiten met een BBQ voor alle leden en hun aanhang.
Deze BBQ staat gepland voor:
ZATERDAG 13 SEPTEMBER a.s. AANVANG 17.00 uur.
(inloop vanaf 16.30 uur)
Het is/was een bewogen seizoen (soms ook op persoonlijk vlak), dus genoeg dingen om met elkaar over van gedachten te wisselen. Ook staan we voor een grote ingreep v.w.b. de indeling van de afdelingen, daar zullen ook nog verrassende dingen uit de hoge hoed komen.
Binnen de club ging het eigenlijk best goed. Alle taken werden uiteindelijk uitgevoerd en de invoering van de stamtafel, met gezamenlijke inleg in het potje, leidde tot soms leuke discussies en zeker een gezellig “na-zit”.
Over al deze dingen kunnen we het die zaterdag nog eens hebben onder het genot van een heerlijk stukje vlees, een smakelijke salade en/of een heerlijk koel drankje.
Bedenk ook eens dat hier achter de schermen weer mensen druk mee zijn om het te organiseren. Denk aan Hans en Rein, de mannen die vrijwel het hele seizoen weer de bar hebben gerund, maar er b.v. ook voor zorgen dat de voorraden op orde zijn voor als het gebouw verhuurd wordt. Denk aan alle taken die over een heel seizoen uitgevoerd moeten worden. We noemen er een paar: het bijwonen van vergaderingen, het produceren van de inkorfschema’s, inkorven/papier snijden, waterbakjes te drogen hangen, klokken bijwerken/ringen toewijzen, schoffelen van onze “tuin”, enz., enz. Er zijn mensen die bijna dagelijks met de club bezig zijn zonder dat het opvalt. Het valt pas op als dit niet meer gebeurt. Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend maar we zijn met een klein clubje en zullen dus, zoals nu gebeurt, allemaal zoveel mogelijk ons steentje bij moeten blijven dragen. Bedenk dit eens als u misschien even moet wachten op het één of ander of wanneer u ziet dat de blauwe bakjes nog in het water liggen. Ook een complimentje is, zonder zoetsappig te worden, snel gemaakt.
Genoeg sentiment nu.
De BBQ is alleen geslaagd bij een zo groot mogelijke deelname. We hebben goed nieuws: de drankjes zijn gratis, en we hebben slecht nieuws: de overige kosten zijn per persoon € 15,= (Wordt door Annet verrekend met de eindafrekening)
Graag opgave uiterlijk vrijdag 29 augustus. Dit kan rechtstreeks bij iemand van de commissie of bestuur, of op het formulier op het prikbord in ons lokaal
Opmerkingen of vragen zijn uiteraard altijd welkom, samen kunnen we alles!!
Vr. groet,
mede namens het bestuur,
de activiteitencommissie.
Marco-Jan-Albert